A A A K K K
людям із порушенням зору
Відділ з питань організації діяльності центру надання адміністративних послуг Бродівської міської ради

Державної реєстрації смерті

                                   ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Західного міжрегіонального управління

                                                             Міністерства юстиції (м. Львів)

                                                30.06.2020 року № 288/5

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги

з державної реєстрації смерті

Бродівський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану

Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів),

Відділ з питань організації діяльності

Центру надання адміністративних послуг Бродівської міської ради,

Центр надання адміністративних послуг Заболотцівської сільської ради

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

та/або центру надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

Бродівський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів):

80600, Львівська обл., м. Броди, вул. М. Кривоноса, 22

Відділ з питань організації діяльності Центру надання адміністративних послуг Бродівської міської ради:

80600, Львівська обл., м. Броди, вул. І.Франка, 41

Центр надання адміністративних послуг Заболотцівської сільської ради:

80630, Львівська обл., с.Заболотці, вул. Шевченка, буд.3

2

Інформація щодо режиму роботи

Бродівський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів):

Понеділок – з 9:00 до 18:00 год. (чергування),

Вівторок, середа, п’ятниця – з 09:00 до 18:00 год.,

четвер – з 09:00 до 20:00 год.,

субота – з 09:00 до 16:45 год.,

обідня перерва – з 13:00 до 13:45 год.

Неділя, понеділок – вихідні дні

Відділ з питань організації діяльності Центру надання адміністративних послуг Бродівської міської ради:

Понеділок, середа, четвер, п'ятниця з 09.00 до 16.00

Вівторок з 09:00 до 20:00

Без перерви на обід

Субота, неділя – вихідні дні

Центр надання адміністративних послуг Заболотцівської сільської ради:

Понеділок-п’ятниця: 09:00-18:00

Середа: 11:00-20:00

Субота, неділя,– вихідні дні

3

Телефон, адреса електронної пошти та веб-сайт

Бродівський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів):

телефон:  (03266) 4-40-06

електронна пошта: vcs@bd.lv.drsu.gov.ua

https://zakhidne-minjust.gov.ua

Відділ з питань організації діяльності Центру надання адміністративних послуг Бродівської міської ради:

Телефон: (03266) 2-64-66, 2-50-10

Електронна пошта: brody-cnap@ukr.net

Центр надання адміністративних послуг Заболотцівської сільської ради:

телефон: 0-800-30-10-15

електронна пошта: zabolotci_cnap@ukr.net

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Цивільний кодекс України;

Сімейний кодекс України;

Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану»

5

Акти Кабінету Міністрів України

Декрет Кабінету Міністрів України від 21 січня 1993 року     № 7-93 «Про державне мито»;

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг»;

Порядок ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2007 № 1064

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Правила державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджені наказом Міністерства юстиції України від 18 жовтня 2000 року № 52/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 24 грудня 2010 року           № 3307/5), зареєстровані в Міністерстві юстиції України       18 жовтня 2000 року за № 719/4940

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання адміністративної послуги

Заява родичів померлого, представників органу опіки та піклування, працівників житлово-експлуатаційних організацій, адміністрації закладу охорони здоров’я, де настала смерть, та інших осіб

8

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Суб’єктом звернення безпосередньо подаються

1) до відділу державної реєстрації актів цивільного стану:

заява встановленої форми, що формується та реєструється за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян (далі – Реєстр);

документ встановленої форми про смерть, виданий закладом охорони здоров’я або судово-медичною установою;

або рішення суду про встановлення факту смерті особи в певний час чи про оголошення її померлою;

або рішення суду, постановлене відповідно до статті 317 Цивільного процесуального кодексу України, про встановлення факту смерті, що відбулася на тимчасово окупованій території України;

паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства) пільгові посвідчення, військово-облікові документи померлого, паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства) суб’єкта звернення (у разі їх наявності);

2) до центру надання адміністративних послуг:

заява встановленої форми, що формується та реєструється за допомогою програмних засобів ведення Реєстру;

документ встановленої форми про смерть, виданий закладом охорони здоров’я або судово-медичною установою;

паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства) пільгові посвідчення, військово-облікові документи померлого, паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства) суб’єкта звернення (у разі їх наявності)

9

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

У паперовій формі документи подаються заявником особисто до органу державної реєстрації актів цивільного стану або до центру надання адміністративних послуг

10

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

11

Строк надання адміністративної послуги

Державна реєстрація смерті проводиться відділом державної реєстрації актів цивільного стану:

у день подання суб’єктом звернення безпосередньо до відділу державної реєстрації актів цивільного стану заяви про державну реєстрацію смерті та документів, необхідних для такої державної реєстрації;

у день звернення суб’єкта звернення або не пізніше наступного робочого дня у разі отримання відділом державної реєстрації актів цивільного стану заяви про державну реєстрацію смерті та документів, необхідних для такої державної реєстрації, поданої через центр надання адміністративних послуг

12

Перелік підстав для відмови у державній реєстрації

1. Державна реєстрація суперечить вимогам законодавства України.

2. Державна реєстрація повинна проводитися в іншому органі державної реєстрації актів цивільного стану.

3. З проханням про державну реєстрацію звернулася недієздатна особа або особа, яка не має необхідних для цього повноважень

13

Результат надання адміністративної послуги

1. Складання актового запису про смерть в електронному вигляді в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян та на паперових носіях і видача свідоцтва про смерть, витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян (або довідки) про смерть для отримання допомоги на поховання.

2. Письмова відмова в проведенні державної реєстрації смерті

14

Можливі способи отримання відповіді (результату)

Суб’єкт звернення отримує:

  1. у відділі державної реєстрації актів цивільного стану свідоцтво про смерть та витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян (або довідку) про смерть для отримання допомоги на поховання;
  2. у центрі надання адміністративних послуг, у разі подання заяви про державну реєстрацію смерті та документів, необхідних для такої державної реєстрації, через центр надання адміністративних послуг свідоцтво про смерть, витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян (або довідку) про смерть для отримання допомоги на поховання або письмову відмову в проведенні державної реєстрації смерті

_______________________

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора