A A A K K K
людям із порушенням зору
Відділ з питань організації діяльності центру надання адміністративних послуг Бродівської міської ради

Видача витягу з реєстру актів цивільного стану громадян

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Західного міжрегіонального

управління Міністерства юстиції (м. Львів)

30.11.2020 року № 655/5

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги 

з видачі витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян 

Бродівський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів)

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги 

та/або центру надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження 

80600, Львівська обл., м. Броди, вул. М. Кривоноса, 22

2

Інформація щодо режиму роботи 

Вівторок, середа, четвер, п’ятниця – з 9:00 до 18:00 год,

субота – з 9:00 до 16:45 год,

обідня перерва – з 13:00 до 13:45 год

3

Телефон, адреса електронної пошти та вебсайт 

телефон:  (03266) 4-40-06

електронна пошта: vcs@bd.lv.drsu.gov.ua

 

https://zakhidne-minjust.gov.ua

 

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану»;

Закон України «Про адміністративні послуги»

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2007 року № 1064 «Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян»;

Порядок ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2007 року № 1064;

Постанова Кабінету Міністрів України від 24 грудня 2019 року № 1113 «Про запровадження експериментального проекту щодо спрощення процесу перевірки факту оплати адміністративних та інших послуг з використанням програмного продукту “check”»;

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 26 червня 2015 року № 669-р «Про реалізацію пілотного проекту у сфері державної реєстрації актів цивільного стану».

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Правила державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджені наказом Міністерства юстиції України від 18 жовтня 2000 року № 52/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 24 грудня 2010 року № 3307/5), зареєстровані в Міністерстві юстиції України 18 жовтня 2000 року за № 719/4940;

Порядок розгляду відділами державної реєстрації актів цивільного стану – учасниками пілотного проекту заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, поданих через мережу Інтернет, затверджений наказом Міністерства юстиції України 09 липня 2015 року № 1187/5, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 09 липня 2015 року за № 813/27258;

Інструкція з ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затверджена наказом Міністерства юстиції України від 24 липня 2008 року №1269/5, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 25 липня 2008 року за № 691/15382

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання адміністративної послуги

  1. заява (запит) про надання витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян (далі – Реєстр), у якій зазначається одна з таких відомостей про фізичну особу, щодо якої видається витяг з Реєстру:

 

прізвище, власне ім'я, по батькові, дата та місце народження особи;

 

серія і номер свідоцтва про державну реєстрацію відповідного акту цивільного стану, дата його видачі;

 

реєстраційний номер, за яким зареєстровано внесення відомостей про акт цивільного стану.

 

У разі подання заяви (запиту) про надання витягу з Реєстру щодо актового запису про шлюб або розірвання шлюбу додатково зазначаються прізвище, ім'я, по батькові другого з подружжя;


 

  1. у відповідних випадках документи, що підтверджують родинні чи сімейні стосунки між суб’єктом звернення та особою, щодо якої складено актовий запис цивільного стану.

8

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Суб’єктом звернення подаються:

  1. до відділу державної реєстрації актів цивільного стану:

заява (запит) встановленої форми (безпосередньо або надсилається поштовим зв’язком);

паспорт громадянина України (паспортний документ  іноземця, особи без громадянства);

у відповідних випадках документи, що підтверджують родинні чи сімейні стосунки між суб’єктом звернення та собою, щодо якої складено актовий запис цивільного стану;

документ, що підтверджує його повноваження у разі представництва інтересів особи, щодо якої складено актовий запис цивільного стану;

документ про внесення плати за видачу витягу з Реєстру або повідомлення реквізитів платежу (коду квитанції)  для перевірки цього факту з використанням програмного продукту «check» або підтвердження права на безоплатне отримання витягу з Реєстру;

  1. в електронному вигляді через мережу Інтернет з використанням вебпорталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану»

https://dracs.minjust.gov.ua/:

заява встановленої форми з накладенням кваліфікованих електронних підписів;

відскановані копії:

паспорта громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства);

у відповідних випадках документів, що підтверджують родинні чи сімейні стосунки між суб’єктом звернення та особою, щодо якої складено актовий запис цивільного стану;

документа, що підтверджує його повноваження у разі представництва інтересів особи, щодо якої складено актовий запис цивільного стану;

документа про внесення плати за видачу витягу з Реєстру або підтвердження права на безоплатне отримання витягу з Реєстру.

9

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

  1. до відділу державної реєстрації актів цивільного стану:

безпосередньо суб’єктом звернення, який має право на отримання витягу з Реєстру;

поштовим зв’язком;

  1. в електронному вигляді через мережу Інтернет з використанням вебпорталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану»

 (https://dracs.minjust.gov.ua/)

заява та відскановані необхідні документи подаються в електронному вигляді з накладенням кваліфікованих електронних підписів.

10

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Суб’єкт звернення вносить плату за видачу витягу з Реєстру в розмірі 73 грн.

 

На безоплатне отримання витягу з Реєстру мають      право:

  1. суди (судді), органи досудового розслідування, нотаріуси та інші органи державної влади (посадові особи), якщо запит зроблено у зв’язку із здійсненням ними повноважень, визначених актами законодавства;
  2. реєстратори, дипломатичні представництва та консульські установи  України у зв’язку з виконанням ними функцій, визначених актами законодавства;
  3. адміністрації закладів охорони здоров'я, навчальних або інших дитячих закладів щодо державної реєстрації народження дітей, які перебувають у зазначених закладах;
  4. особи, що проживають за кордоном, стосовно яких державна реєстрація актів цивільного стану проведена відповідними органами державної реєстрації, у разі надходження письмових запитів і надіслання витягу до компетентних органів іноземних держав для вручення його заявникові;
  5. особи, що звернулися за видачею витягу про те, що державна реєстрація народження проведена відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України; 
  6. особи, що звернулися за видачею витягу з Реєстру для отримання допомоги на поховання;
  7. кредитори спадкодавця, власники або користувачі земельних ділянок, суміжних із земельною ділянкою сільськогосподарського призначення спадкодавця, у зв’язку з поданням заяви про визнання спадщини відумерлою.

11

Строк надання адміністративної послуги

  1. видача витягу з Реєстру суб’єкту звернення здійснюється у день його звернення до відділу державної реєстрації актів цивільного стану;
  2. у разі отримання заяви (запиту) про надання витягу з Реєстру поштовим зв’язком реєстратор не пізніше наступного робочого дня відправляє заявникові рекомендованим листом з описом вкладення витяг з Реєстру (відмову у видачі витягу з Реєстру).

12

Перелік підстав для відмови у державній реєстрації

  1. подання заяви особою, що не має права на отримання витягу з Реєстру; 
  2. непред'явлення документа або коду квитанції про внесення плати за видачу витягу з Реєстру в повному обсязі;
  3.  відсутність у заяві відомостей, необхідних для формування витягу з Реєстру.

13

Результат надання адміністративної послуги

Отримання суб’єктом звернення витягу з Реєстру або відмови у видачі витягу з Реєстру

14

Можливі способи отримання відповіді (результату)

Суб’єкт звернення отримує витяг з Реєстру:

  1. безпосередньо у відділі за місцем звернення;
  2. рекомендованим листом у разі направлення заяви (запиту) поштовим зв’язком.

_____________________________

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора