Видача витягу з реєстру актів цивільного стану громадян
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Західного міжрегіонального
управління Міністерства юстиції (м. Львів)
30.11.2020 року № 655/5
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги
з видачі витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян
Бродівський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг |
||
1 |
Місцезнаходження |
80600, Львівська обл., м. Броди, вул. М. Кривоноса, 22 |
2 |
Інформація щодо режиму роботи |
Вівторок, середа, четвер, п’ятниця – з 9:00 до 18:00 год, субота – з 9:00 до 16:45 год, обідня перерва – з 13:00 до 13:45 год |
3 |
Телефон, адреса електронної пошти та вебсайт |
телефон: (03266) 4-40-06 електронна пошта: vcs@bd.lv.drsu.gov.ua
https://zakhidne-minjust.gov.ua
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану»; Закон України «Про адміністративні послуги» |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2007 року № 1064 «Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян»; Порядок ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2007 року № 1064; Постанова Кабінету Міністрів України від 24 грудня 2019 року № 1113 «Про запровадження експериментального проекту щодо спрощення процесу перевірки факту оплати адміністративних та інших послуг з використанням програмного продукту “check”»; Розпорядження Кабінету Міністрів України від 26 червня 2015 року № 669-р «Про реалізацію пілотного проекту у сфері державної реєстрації актів цивільного стану». |
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Правила державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджені наказом Міністерства юстиції України від 18 жовтня 2000 року № 52/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 24 грудня 2010 року № 3307/5), зареєстровані в Міністерстві юстиції України 18 жовтня 2000 року за № 719/4940; Порядок розгляду відділами державної реєстрації актів цивільного стану – учасниками пілотного проекту заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, поданих через мережу Інтернет, затверджений наказом Міністерства юстиції України 09 липня 2015 року № 1187/5, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 09 липня 2015 року за № 813/27258; Інструкція з ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затверджена наказом Міністерства юстиції України від 24 липня 2008 року №1269/5, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 25 липня 2008 року за № 691/15382 |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
прізвище, власне ім'я, по батькові, дата та місце народження особи;
серія і номер свідоцтва про державну реєстрацію відповідного акту цивільного стану, дата його видачі;
реєстраційний номер, за яким зареєстровано внесення відомостей про акт цивільного стану.
У разі подання заяви (запиту) про надання витягу з Реєстру щодо актового запису про шлюб або розірвання шлюбу додатково зазначаються прізвище, ім'я, по батькові другого з подружжя;
|
8 |
Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Суб’єктом звернення подаються:
заява (запит) встановленої форми (безпосередньо або надсилається поштовим зв’язком); паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства); у відповідних випадках документи, що підтверджують родинні чи сімейні стосунки між суб’єктом звернення та собою, щодо якої складено актовий запис цивільного стану; документ, що підтверджує його повноваження у разі представництва інтересів особи, щодо якої складено актовий запис цивільного стану; документ про внесення плати за видачу витягу з Реєстру або повідомлення реквізитів платежу (коду квитанції) для перевірки цього факту з використанням програмного продукту «check» або підтвердження права на безоплатне отримання витягу з Реєстру;
https://dracs.minjust.gov.ua/: заява встановленої форми з накладенням кваліфікованих електронних підписів; відскановані копії: паспорта громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства); у відповідних випадках документів, що підтверджують родинні чи сімейні стосунки між суб’єктом звернення та особою, щодо якої складено актовий запис цивільного стану; документа, що підтверджує його повноваження у разі представництва інтересів особи, щодо якої складено актовий запис цивільного стану; документа про внесення плати за видачу витягу з Реєстру або підтвердження права на безоплатне отримання витягу з Реєстру. |
9 |
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
безпосередньо суб’єктом звернення, який має право на отримання витягу з Реєстру; поштовим зв’язком;
(https://dracs.minjust.gov.ua/) заява та відскановані необхідні документи подаються в електронному вигляді з накладенням кваліфікованих електронних підписів. |
10 |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Суб’єкт звернення вносить плату за видачу витягу з Реєстру в розмірі 73 грн.
На безоплатне отримання витягу з Реєстру мають право:
|
11 |
Строк надання адміністративної послуги |
|
12 |
Перелік підстав для відмови у державній реєстрації |
|
13 |
Результат надання адміністративної послуги |
Отримання суб’єктом звернення витягу з Реєстру або відмови у видачі витягу з Реєстру |
14 |
Можливі способи отримання відповіді (результату) |
Суб’єкт звернення отримує витяг з Реєстру:
|
_____________________________