Внесення змін до відомостей Державного реєстру потужностей операторів ринку
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Головного управління Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
у Львівській області
від «15» вересня 2021 р. № 135
ТИПОВА ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги з внесення змін до відомостей Державного реєстру потужностей операторів ринку
(назва адміністративної послуги)
Бродівське управління Головного управління Держпродспоживслужби у Львівській області
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги |
||||
Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення |
ЦНАП Бродівської міської ради |
|||
1. |
Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги |
|
||
2. |
Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги |
Графік прийому: Пн. - з 09.00 до 16.00 год. Вт. - з 09.00 до 20.00 год. Ср. - з 09.00 до 16.00 год. Чт. - з 09.00 до 16.00 год. Пн. - з 09.00 до 16.00 год. Сб. - з 09.00 до 16.00 год.
Без перерви на обід. Вихідний – неділя. |
||
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги |
Керівник: Чорній Ельвіра Богданівна (03266)2-64-66 Адміністратори: Бендюк Маряна Богданівна, Різак Світлана Іванівна, Янчин Зоряна Володимирівна (03266)2-64-66 електронна пошта brody-cnap@ukr.net Представники місцевих дозвільних органів: Шинкар М.Р. (03266) 4-21-73, електронна пошта uprvetmedbrodu@ukr.net |
||
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||||
4. |
Закони України |
Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», ст. 25; |
||
5. |
Акти Кабінету Міністрів України |
Розпорядження Кабінету Міністрів України від 18.08.2021 № 969-р «Про внесення змін до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 р. № 523». |
||
6. |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Наказ Мінагрополітики від 10.06.2016 року № 39, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 12.03.2016 за № 382/28512 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб'єктам»; |
||
7. |
Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування |
- |
||
Умови отримання адміністративної послуги |
||||
8. |
Підстава для одержання адміністративної послуги |
Зміни у діяльності, що зумовлюють необхідність внесення змін до відомостей державного реєстру потужностей операторів ринку, а саме: зміна найменування або прізвище, ім'я та по батькові оператора ринку; адреси потужності, виду діяльності, що здійснюється з використанням потужності, а також припинення використання потужності. |
||
9. |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них |
Повідомлення оператора ринку, або уповноваженої ним особи про зміни у діяльності, що зумовлюють необхідність внесення змін до відомостей державного реєстру потужностей операторів ринку. |
||
10. |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Повідомлення про зміни в інформації про оператора ринку та потужність подається в паперовому або електронному вигляді протягом 10-ти робочих днів з дня виникнення необхідності внесення змін до відомостей державного реєстру потужностей. Подання повідомлення в електронному вигляді здійснюється з використанням посиленого сертифіката відкритого ключа у порядку, встановленому Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Законом України «Про електронні довірчі послуги». Повідомлення про зміни в інформації про оператора ринку та потужність засвідчується підписом оператора ринку або уповноваженої ним особи. |
||
11. |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги
|
Безоплатно. |
||
|
У разі платності: |
|||
11.1 |
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата |
- |
||
11.2. |
Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу |
|||
11.3. |
Розрахунковий рахунок для внесення плати |
|
||
12. |
Строк надання адміністративної послуги |
5 робочих днів з дати надходження повідомлення оператора ринку. |
||
13. |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
Звернення оператора до компетентного органу із заявою про внесення змін до реєстру потужностей у частині зміни найменування оператора потужності у зв’язку із зміною типу акціонерного товариства або у зв’язку з перетворенням акціонерного товариства в інше господарське товариство. |
||
14. |
Результат надання адміністративної послуги |
Внесення зміни до відомостей державного реєстру потужностей операторів ринку. |
||
15. |
Способи отримання відповіді (результату) |
- |
||
16. |
Примітка |
Компетентний орган забезпечує для громадськості безперервний та безоплатний доступ до відомостей Реєстру на його офіційному веб-сайті. |
||