Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги
|
1.
|
Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги
|
80600, м. Броди, вул. І.Франка, 41
|
2.
|
Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги
|
Графік прийому:
Пн. - з 09.00 до 16.00 год.
Вт. - з 09.00 до 20.00 год.
Ср. - з 09.00 до 16.00 год.
Чт. - з 09.00 до 16.00 год.
Пн. - з 09.00 до 16.00 год.
Сб. - з 09.00 до 16.00 год.
Без перерви на обід. Вихідний – неділя.
|
3.
|
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги
|
Керівник: Чорній Ельвіра Богданівна
(03266)2-64-66
Адміністратори:
Бендюк Маряна Богданівна,
Різак Світлана Іванівна,
Янчин Зоряна Володимирівна
(03266)2-64-66
електронна пошта brody-cnap@ukr.net
Представники місцевих дозвільних органів: Шинкар М.Р.
(03266) 4-21-73, електронна пошта uprvetmedbrodu@ukr.net
|
Нормативні акти, якими регламентується надання
адміністративної послуги
|
4.
|
Закони України
|
Закон України "Про ветеринарну медицину", ст. 32, 99;
Закон України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності"( частина 3 ст. 2.)
Закон України «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності».
Закон України»
Закон України «Про адміністративні послуги» ст.8.
|
5.
|
Акти Кабінету Міністрів України
|
Постанова Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2013 року № 857 «Про затвердження Порядку видачі ветеринарних документів».(зі змінами).
Постанова Кабінету Міністрів України від 09.06.2011р. № 641 "Про затвердження переліку платних адміністративних послуг, які надаються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, органами та установами, що входять до сфери її управління, і розміру плати за їх надання".(зі змінами)
|
6.
|
Акти центральних органів виконавчої влади
|
Наказ Мінагрополітики України від 01.08.2014 року № 288 "Про затвердження Порядку заповнення, зберігання, списання ветеринарних документів та вимог до їх обліку", зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 жовтня 2014 року за
№ 1202/25979.(зі змінами).
|
7.
|
Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування
|
-
|
Умови отримання адміністративної послуги
|
8.
|
Підстава для одержання адміністративної послуги
|
Заявник повинен забезпечити створення можливості для безпосереднього огляду об’єкта державного ветеринарно-санітарного контролю та нагляду.
|
9.
|
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них
|
1.Заява на отримання адміністративної послуги подається в письмовій, усній чи електронній формі.
2.Наявність необхідних ветеринарних обробок, результатів відповідних досліджень (у разі переміщення у межах України) або експертних висновків ( у разі експорту).
|
10.
|
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
|
Документи, подаються в одному примірнику особисто суб'єктом господарювання (керівником юридичної особи, фізичною особою - підприємцем) або уповноваженою ним особою.
Документи можуть бути надіслані рекомендованим листом з описом вкладення, при цьому підпис заявника (фізичної особи - підприємця) та уповноваженої ним особи засвідчується нотаріально.
|
11.
|
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги
|
Платно.
|
|
У разі платності:
|
11.1
|
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата
|
Постанова Кабінету Міністрів України від 09.06.2011року № 641 "Про затвердження переліку платних адміністративних послуг, які надаються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, органами та установами, що входять до сфери її управління, і розміру плати за їх надання".(зі змінами)
|
11.2.
|
Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу
|
51,29 гривні - за видачу ветеринарно-санітарного паспорта на тварину.
|
11.3.
|
Розрахунковий рахунок для внесення плати
|
Одержувач: ГУК Львів/Бродівська ТГ
Призначення платежу: 22012500;
р/р UA688999980334199879021013853
код ЄДРПОУ 38008294
|
12.
|
Строк надання адміністративної послуги
|
Не пізніше ніж через місяць з дати надходження документів на розгляд.
|
13.
|
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
|
1. Недотримання ветеринарно-санітарних заходів, передбачених законодавством; ускладнення епізоотичної ситуації на відповідній території, потужності (об'єкті);
2. Неможливість безпосереднього огляду об'єкта державного ветеринарно-санітарного контролю та нагляду;
3. Відсутність документального підтвердження епізоотичного благополуччя місцевості походження та ветеринарно-санітарного стану об'єктів; відсутність необхідної ветеринарної обробки тварин, їх карантинування, відповідних досліджень та/або експертного висновку.
|
14.
|
Результат надання адміністративної послуги
|
Видача ветеринарно-санітарного паспорта на тварину.
|
15.
|
Способи отримання відповіді (результату)
|
Факт отримання документа дозвільного характеру засвідчується особистим підписом керівника юридичної особи, фізичної особи - підприємця (фізичної особи) або уповноваженої ним особи при пред'явленні документа, що засвідчує його особу, та документа про внесення плати за його видачу.
|
16.
|
Примітка
|
Видача (відмова у видачі, переоформлення, анулювання) ветеринарних документів здійснюється відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про ветеринарну медицину».
|
|
|
|
|
|