Інформація про центр надання адміністративної послуги
|
Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення
|
Центр надання адміністративних послуг Бродівської районної державної адміністрації Львівської області
|
1.
|
Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги
|
80600, м. Броди, вул. І.Франка, 41
|
2.
|
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги
|
Графік прийому:
Пн. - з 09.00 до 16.00 год.
Вт. - з 09.00 до 20.00 год.
Ср. - з 09.00 до 16.00 год.
Чт. - з 09.00 до 16.00 год.
Пн. - з 09.00 до 16.00 год.
Сб. - з 09.00 до 16.00 год.
Вихідний - неділя.
|
3.
|
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги
|
Керівник: Чорній Ельвіра Богданівна
(03266)2-64-66
Адміністратори:
Бендюк Маряна Богданівна,
Різак Світлана Іванівна,
Янчин Зоряна Володимирівна
(03266)2-64-66
електронна пошта brody-cnap@ukr.net
Представники місцевих дозвільних органів: Шинкар М.Р.
(03266) 4-21-73, електронна пошта uprvetmedbrodu@ukr.net
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
|
4.
|
Закони України
|
Закон України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", ст. 23, 24;
Закон України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності".
Закон України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності»;
Закон України «Про адміністративні послуги» ст.8.
|
5.
|
Акти Кабінету Міністрів України
|
Постанова Кабінету Міністрів України від 11.11.2015року № 930 "Про затвердження Порядку видачі експлуатаційного дозволу, форми експлуатаційного дозволу та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів".
Постанова Кабінету Міністрів України від 20.02.2013 року № 118 "Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг".
Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг».
|
6.
|
Акти центральних органів виконавчої влади
|
-
|
7.
|
Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування
|
-
|
Умови отримання адміністративної послуги
|
8.
|
Підстава для одержання адміністративної послуги
|
Провадження діяльності, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.
|
9.
|
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них
|
1. Заява.
2. Перелік харчових продуктів, що планується виробляти та/або зберігати.
|
10.
|
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
|
Документи, подаються в одному примірнику особисто суб'єктом господарювання (керівником юридичної особи, фізичною особою – підприємцем, фізичною особою) або уповноваженою ним особою.
Документи можуть бути надіслані рекомендованим листом з описом вкладення, при цьому підпис заявника (фізичної особи - підприємця) та уповноваженої ним особи засвідчується нотаріально.
|
11.
|
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги
|
Платно.
|
|
У разі платності:
|
11.1
|
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата
|
Закон України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", ст. 23
Постанова Кабінету Міністрів України від 11.11.2015року № 930 "Про затвердження Порядку видачі експлуатаційного дозволу, форми експлуатаційного дозволу та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів".
|
11.2.
|
Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору за платну адміністративну послугу
|
Розмір плати (адміністративний збір) за надання адміністративної послуги з видачі або поновлення дії експлуатаційного дозволу становить 0,17 мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому заява подається оператором ринку в центр надання адміністративних послуг, до визначення розміру адміністративного збору законом, з врахуванням листа директора Департаменту безпечності харчових продуктів та ветеринарії від 13.02.2017 року № 602-1121-17/2348.
|
11.3.
|
Розрахунковий рахунок для внесення плати
|
Одержувач: ГУК Львів/Бродівська ТГ
Призначення платежу: 22012500;
р/р UA688999980334199879021013853
код ЄДРПОУ 38008294
|
12.
|
Строк надання адміністративної послуги
|
30 робочих днів.
|
13.
|
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
|
Підставами для відмови у видачі експлуатаційного дозволу є:
неподання заяви та переліку харчових продуктів, що планується виробляти або зберігати;
недостовірність відомостей, зазначених у поданих документах;
невідповідність заявлених потужностей вимогам Закону України « Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»;
у разі якщо потужності є агропродовольчих ринок, - оператором ринку не створено умов для належної роботи лабораторії (не виділено у користування службових приміщень, об лаштованих опаленням, електрикою, вентиляцією, водопроводом з гарячою водою, каналізацією).
|
14.
|
Результат надання адміністративної послуги
|
Видача дозволу для провадження діяльності операторів потужностей (об’єктів), пов’язаної з виробництвом та/ або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.
|
15.
|
Способи отримання відповіді (результату)
|
Факт отримання документа дозвільного характеру засвідчується особистим підписом керівника юридичної особи, фізичної особи – підприємця, фізичної або уповноваженої ним особи при пред'явленні документа, що засвідчує його особу.
|
16.
|
Примітка
|
Видача (відмова у видачі, переоформлення, анулювання) здійснюється відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності.
Інформація про видані дозволи вноситься до реєстру відповідно до наказу Мінагрополітики від 10 лютого 2016 року № 40 «Про затвердження Порядку ведення реєстру операторів ринку на та потужностей, на які видано експлуатаційний дозвіл», зареєстрованого в Мін’юсті 12 березня 2016 року № 383/28513.
|