A A A K K K
людям із порушенням зору
Відділ з питань організації діяльності центру надання адміністративних послуг Бродівської міської ради

Державна реєстрація потужностей операторів ринку

Дата: 29.11.2021 18:09
Кількість переглядів: 44

         ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Головного управління Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів

у Львівській області

від «15» вересня 2021 р. № 135

 

 

ТИПОВА ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги з державної реєстрації потужностей операторів _________________________________ринку______________________________

(назва адміністративної послуги)

 

Бродівське управління Головного управління Держпродспоживслужби у Львівській області

                                                                                   (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

Найменування центру надання

адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування

суб’єкта звернення

ЦНАП Бродівської міської ради

1.

Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги

80600, м. Броди, вул. І.Франка, 41

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

Графік прийому:

  Пн. -  з  09.00 до 16.00 год.

  Вт. -  з  09.00 до 20.00 год.

  Ср. -  з  09.00 до 16.00 год.

  Чт. -  з  09.00 до 16.00 год.

  Пн. -  з  09.00 до 16.00 год.

  Сб. -  з  09.00 до 16.00 год.

 

Без перерви на обід. Вихідний –  неділя.

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

Керівник: Чорній Ельвіра Богданівна

(03266)2-64-66

Адміністратори:

Бендюк Маряна Богданівна,

 Різак Світлана Іванівна,  

Янчин Зоряна Володимирівна

(03266)2-64-66

електронна пошта brody-cnap@ukr.net

Представники місцевих дозвільних органів:  Шинкар М.Р. 

 (03266) 4-21-73, електронна пошта uprvetmedbrodu@ukr.net            

Нормативні акти, якими регламентується надання

адміністративної послуги

4.

Закони України

Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», ст. 25;

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 18.08.2021 № 969-р «Про внесення змін до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 р. № 523».

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Мінагрополітики від 10.06.2016 року

№ 39, зареєстрований в Міністерстві

юстиції України 12.03.2016 за № 382/28512 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб'єктам»;

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

 

-

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Провадження діяльності, пов’язаної з виробництвом та/або обігом харчових продуктів на потужностях, які не потребують отримання експлуатаційного дозволу

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

Заява про державну реєстрацію потужності

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заява про державну реєстрацію потужності може бути подана в паперовому або електронному вигляді. Подання заяви в електронному вигляді здійснюється з використанням посиленого сертифіката відкритого ключа у порядку, встановленому Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Законом України «Про електронні довірчі послуги».

Заява про державну реєстрацію потужності засвідчується підписом оператора ринку або уповноваженої ним особи.

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

 

Безоплатно.

 

У разі платності:

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

-

11.2.

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

-

11.3.

Розрахунковий рахунок для внесення плати

 

12.

Строк надання адміністративної послуги

10 календарних днів після отримання заяви оператора ринку про таку реєстрацію, за наявністю обґрунтованих причин можливе продовження строку проведення реєстрації, який не може бути продовжений більше ніж на 15 робочих днів.

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

- невідповідність заяви встановленій формі;

- надання в заяві неповної інформації;

- наявність раніше прийнятого рішення про державну реєстрацію цієї потужності

14.

Результат надання адміністративної послуги

Прийняття рішення про державну реєстрацію потужності.

Прийняття рішення про відмову у державній реєстрації потужності.

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Копія рішення про державну реєстрацію потужності або про відмову у такій реєстрації надається (надсилається) оператору ринку протягом трьох робочих днів з дня його прийняття.

16.

Примітка

Інформація щодо зареєстрованих потужностей операторів ринку вноситься до Державного реєстру потужностей операторів ринку відповідно до наказу Мінагрополітики від 10.02.2016 р. № 39 “Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб'єктам” зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12.03.2016 за № 382/28512.

         

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора